SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NAJMEM
Twój zakres obowiązków:
Chcielibyśmy Ci powierzyć:
- Obsługę najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)
- Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami
- Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką
- Koordynację napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
- Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo – odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości),
- Kontakt z Klientami firmy zarówno z Najemcami jak i Właścicielami mieszkań oraz spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami oraz dostawcami mediów w tym zawieranie umów na dostawę mediów do mieszkań będących w portfelu firmy
- Realizację zadań administracyjno-biurowych (Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od administracji budynków, realizacja płatności oraz uzgadnianie rozrachunków)
- Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy
Nasze wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Posiadasz już jakiekolwiek doświadczenie związane z obsługą klienta (warunek konieczny) – najlepiej w firmie posiadającej wysokie standardy obsługi klienta
- Masz ochotę uczyć się nowych rzeczy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w nieruchomościach i zarządzania najmem
- Umiesz sprawnie i samodzielnie wykonać wyznaczone Tobie zadania (według procedur obowiązujących w firmie) i posiadasz doskonałą organizację pracy własnej
- Masz umiejętności planowania swojej pracy i wyboru priorytetów,
- Akceptujesz elastyczny czas pracy, ze wszystkimi korzyściami i wadami. Ilość godzin pracy na standardowym poziomie to 40h / tygodniowo, jednakże ze względu na sezonowość w branży wynajmu mieszkań studenckich, musisz być gotowy do pracy również w weekendy, dni wolne od pracy oraz święta (w szczególności w okresie wakacyjnym lipiec – wrzesień)
- Posiadasz wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne się oraz świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy (w tym sytuacjach stresowych)
- Język polski nie jest Ci obcy, ale również potrafić się dogadać w języku angielskim
- Nie boisz się podejmowania decyzji (i brać za nie odpowiedzialność) oraz umiesz reagować na różne sytuacje związane z ewentualnymi problemami w zarządzanych przez Ciebie mieszkaniach
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego.
Charakteryzuje Cię:
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- dyspozycyjność, punktualność,
- orientacja na szczegóły,
- umiejętność ładnego i zgodnego z wymogami formalnymi pisania maili/wiadomości/pism,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- zaangażowanie w wykonywane i entuzjazm,
- sumienność i rzetelności w wykonywaniu obowiązków.
To oferujemy
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Rynkowe wynagrodzenie (3500 – 6500 zł brutto) zależne wyłącznie od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników (a nie przepracowanego faktycznie czasu pracy)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracę (B2B – konieczność założenia działalności go) lub umowy zlecenia
- Niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania swoich obowiązków (laptop, służbowy telefon, tablet)
- Prywatną opiekę medyczną LUXMED
- Obszerne szkolenie wstępne (pracując z nami możesz być pewien, że nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę, wszystko Ci pokażemy, wytłumaczymy i nauczymy)
- Różnorodność wykonywanych zadań (praca biurowa i w terenie)
- Możliwość wykonywania większości obowiązków w ramach pracy zdalnej
- 30 dni roboczych urlopu w ciągu roku (niezależnie od Twojego stażu pracy)
- Wsparcie przełożonych na każdym etapie pracy
- Pracę w środowisku/metodologii ROWE (Results Only Work Environment)
- Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy
- Ciekawą pracę, w której każdy dzień jest inny
- Możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomości
Jeśli interesuje Cię praca w nieruchomościach to dołącz do nas! Prześlij swoje CV na adres: biuro@freedom-development.pl, w treści wiadomości umieść swoje 5 dominujących talentów uzyskanych w teście GALLUPA (warunek konieczny) oraz napisz, dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie.
KLAUZULA RODO
„Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Freedom Development Sp. z o.o. ul. Strzemińskiego 1/14 Łódź 93-218. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi.”